Köpinformation

Priser
Samtliga priser i SEK inkl. moms.

Frakt

Frakt inom Sverige ingår

Betalning
I Bejlas webbshop kan kunden betala med Klarna Checkout d.v.s. mot Klarna faktura, delbetalning och konto, kreditkort såsom VISA och Mastercard. Klarna hanterar alla återbetalningar oavsett betalsätt samt agerar kundtjänst för samtliga betalsätt. Besök gärna Klarna.com för mer information.

Utlandsbetalning
Tillsvidare kan enbart kunder i Sverige köpa via Bejlas webbshop.
Om köp sker från utlandet? Kontakta kundtjänst vid önskad order, e-butik@bejlas.se eller + 46 241 223 55

Personuppgifter
Bejlas är ansvarig för de personuppgifter som lämnas. Uppgifterna kan komma att användas för att kunna behålla kundrelation och till marknadsföringsändamål.

Leverans

Paket skickas via DHL Servicepoint.
Normalt skickas beställning inom 2-3 arbetsdagar + leveranstid. Leveranstiden ca 1-2 dagar, beroende på var i Sverige du bor. Är någon produkt slut i lager väntar Bejlas in nytillverkade produkt och skickar order när alla varor finns. Bejlas meddelar ev ny preliminär leveranstid via e-post. Om nya leveranstiden inte accepteras har kunden rätt att ångra sitt köp.

Ej uthämtat paket

Paket ligger kvar hos ombud i 2 veckor. Om paket inte hämtas ut av kunden och kunden önskar att paket skickas på nytt tillkommer en avgift om 200 kr. Avgiften innefattar returkostnaden från ombud samt ny frakt.

Ångerrätt
Som kund har du rätt att ångra ditt köp inom 7 dagar efter det att du tagit emot dina varor. För retur ska produkten vara oanvänd. Du får givetvis öppna förpackningen och kontrollera varan men inte använda den. Kunden har även rätt att ångra sitt köp om varan blir försenad pga av slut i lager.

Vid retur av produkt står kunden själv för fraktkostnaden.
Kontakta Bejlas via e-butik@bejlas.se eller telefon 0241-223 55 vid frågor.

Retur av vara skickas till:
LEA Concept AB
Bejlas
Barbrogatan 1
783 30 Säter

Transportskada
Bejlas står för risken under transport. Skulle en skada ha uppstått när kunden hämtar paket skall kunden anteckna det på fraktsedeln/kvittensen och dessutom anmäla skadan till Bejlas inom sju dagar. Bejlas skickar utan kostnad en ny vara som ersättning för den som blivit skadad.
 Upptäcks skadan först när paket öppnas skall kunden utan dröjsmål anmäla skadan till Bejlas.

Reklamation
Om Bejlas levererat fel eller defekt vara är Bejlas angelägna om att kunden meddelar detta omgående till: e-butik@bejlas.se eller telefon 0241-223 55.

Allmänt
Kopiering av Bejlas bilder och text är förbjudet. Vill du använda texter och bilder krävs Bejlas skriftliga tillstånd.